TikTok to najszybciej rosnąca platforma społecznościowa, która przyciąga miliony użytkowników, zwłaszcza młode pokolenia Z i alfa.
Algorytmy TikToka podsuwają użytkownikom niekończącą się kolejkę filmów, wyselekcjonowanych na podstawie ich preferencji, zainteresowań i historii oglądania. Użytkownicy odbierają ją jako mniej nachalną i chętniej podejmują interakcje. Dzięki temu reklama na TikToku umożliwia precyzyjne docieranie do potencjalnych klientów – we właściwym czasie i z właściwą treścią.
TikTok Ads sprawdzają się nie tylko w kampaniach wizerunkowych, ale również sprzedażowych i remarketingowych.
Jakie formaty reklam są dostępne w TikTok Ads?
Na TikToku królują reklamy wideo, które płynnie wtapiają się w feed użytkowników.
Co zyskujesz dzięki TikTok Ads i jak skutecznie wykorzystać je w e-commerce? W ramach reklamy na TikToku wyróżniamy trzy kluczowe obszary działań, które wspierają rozwój Twojego sklepu internetowego:
Współpracując z Adtrip zyskujesz:
Nie czekaj i wykorzystaj potencjał TikTok Ads!
W Adtrip wykorzystujemy kampanie na TikToku jako jeden z kluczowych kanałów performance marketingu. Jest to doskonała propozycja dla firm, których oferta skierowana jest do młodszych klientów – wśród użytkowników platformy najliczniejszą grupę stanowią osoby z przedziału wiekowego 18-24.
Dzięki platformie TikTok Ads Manager możliwe jest precyzyjne targetowanie odbiorców, skuteczne budowanie świadomości marki i generowanie sprzedaży.
Cały proces krok po kroku:
Koszt kampanii reklamowej na TikToku zależy od wielu czynników — skali działań, czasu trwania kampanii oraz indywidualnych celów biznesowych. Kluczowym czynnikiem jest również Twój własny budżet reklamowy, który pozwala nam dostosować strategię do Twoich potrzeb i oczekiwań.
TikTok Ads to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi performance marketingu dla e-commerce. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile kosztuje reklama na TikToku i jakie rezultaty możesz osiągnąć – skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną, dopasowaną ofertę.