Skuteczne kampanie

Meta Ads
Google Ads
Pinterest Ads
Tik Tok Ads
Meta Ads

dla Twojego e-commerce

Tworzymy i wdrażamy rentowne lejki marketingowe
Bezpłatna konsultacja
Meta Ads logo
Meta Ads LogoPinterest Ads LogoTik Tok Ads Logo
Icon Check
Znajdujemy potrzeby i problemy klientów Twojej marki
Icon Check
Wyróżniamy kluczowe wartości Twoich produktów
Icon Check
Tworzymy plan contentowy
Icon Check
Wdrażamy analitykę (pixel, cAPI, GA4)
Icon Check
Zajmujemy się copywritingiem, oprawą graficzną i tworzeniem wideo
Icon Check
Optymalizujemy i skalujemy Twoje konta reklamowe

Skuteczne kampanie

Meta Ads
Google Ads
Pinterest Ads
Tik Tok Ads
Meta Ads

dla Twojego e-commerce

Tworzymy i wdrażamy rentowne lejki marketingowe

Skuteczne kampanie

Meta Ads
Google Ads
Pinterest Ads
Tik Tok Ads
Meta Ads

dla Twojego e-commerce

Tworzymy i wdrażamy rentowne lejki marketingowe
Bezpłatna konsultacja
Meta Ads LogoGoogle Ads LogoPinterest Ads LogoTik Tok Ads Logo
Icon Check
Znajdujemy potrzeby i problemy klientów Twojej marki
Icon Check
Wyróżniamy kluczowe wartości Twoich produktów
Icon Check
Tworzymy plan contentowy
Icon Check
Wdrażamy analitykę (pixel, cAPI, GA4)
Icon Check
Zajmujemy się copywritingiem, oprawą graficzną i tworzeniem wideo
Icon Check
Optymalizujemy i skalujemy Twoje konta reklamowe

Zaufali nam

REALIZACJE

Zobacz nasze realizacje

Czarna butelka suplementu diety Carein Hydrated Skin nawilżającego i regenerującego skórę, z opisem korzyści: odbudowa bariery hydrolipidowej, zwiększenie ilości ceramidów, nawilżenie od środka.
Reklama zniżki 15% na herbaty z adaptogenami marki Lune Tea z kodem SANTA ważnym do 10 grudnia, z opakowaniem herbaty i szklanymi dekoracjami.
Kobieta w długiej, czarnej sukience z odkrytymi plecami na jasnym tle.
REALIZACJE

Zobacz nasze realizacje

Reklama zniżki 15% na herbaty z adaptogenami marki Lune Tea z kodem SANTA ważnym do 10 grudnia, z opakowaniem herbaty i szklanymi dekoracjami.
Kobieta w długiej, czarnej sukience z odkrytymi plecami na jasnym tle.
Czarna butelka suplementu diety Carein Hydrated Skin nawilżającego i regenerującego skórę, z opisem korzyści: odbudowa bariery hydrolipidowej, zwiększenie ilości ceramidów, nawilżenie od środka.
Kobieta w łóżku owinięta białym prześcieradłem, trzyma filiżankę i uśmiecha się z zamkniętymi oczami.

Twoje kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?

Zaudytowaliśmy setki kont reklamowych i znaleźliśmy punkty wspólne:

Icon

Content znika wśród konkurencji

Mimo stale rosnącej popularności treści wideo, wciąż niewiele marek skutecznie włącza je do swojej strategii. Tymczasem nawet najpiękniejsze kreacje statyczne nie mogą konkurować ze skutecznością prezentacji produktu w materiale wideo.
Icon

Odbiorcy ciągle widzą te same reklamy

Wiele marek adresuje do odbiorców stale ten sam zestaw reklam, zwykle opartych na statycznych kreacjach – bez względu na to, na jakim etapie ścieżki zakupowej się znajdują. W Adtrip wiemy, że tylko różnorodne reklamy dopasowane do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego skutecznie przyciągają uwagę i domykają transakcje.
Kobieta w klasycznym, jasnoróżowym koszuli i białych spodniach stoi na tle białej ściany z napisem ECHO, klasyczna moda z polskim sercem.Zielone opakowanie herbaty ceremonialnej Matcha Lune Tea obok talerza z zielonym proszkiem matcha na białym stole oraz polski tekst reklamujący ekologiczne uprawy, długotrwałą energię i wysoką jakość.Kobieta stoi na szarym kocu wśród trawy, trzyma kapelusz w rękach, obok leży otwarta książka.Czarny granitowy zlew z pierwszą i drugą połową oddzieloną linią, pokazujący efekt działania Shieldon SUPER, środka do usuwania białych wykwitów i kamienia; obok znajduje się butelka i opakowanie produktu.

Błędy analityczne

Duplikowanie zdarzeń Piksela, niepoprawne przesyłanie danych z Twojego sklepu oraz błędy w katalogu produktowym wykorzystywanym w reklamach to tylko niektóre z powtarzających się problemów, które wykrywamy podczas audytów kont reklamowych. Błędne zbieranie informacji o działaniu kampanii pozbawia Cię wiarygodnych danych, a przez to wpływa na gorszą optymalizację kampanii i słabe wyniki sprzedażowe.

Kampanie bez strategii i struktury

Do uruchomienia skutecznej kampanii nie wystarczy budżet reklamowy i kilka kreacji – niezbędna jest przemyślana struktura przygotowana w oparciu o lejek sprzedażowy i dopasowana do procesu zakupowego Twoich klientów. Tylko takie podejście umożliwi wdrożenie odpowiednich ustawień w zależności od celu (ruch lub konwersja) oraz optymalizację w oparciu o dane.

Nieznajomość grupy docelowej i unikatowych wartości produktów (USP)

Wiele firm korzysta z generycznych tekstów reklamowych, a swoje kampanie kieruje do szerokiej grupy osób, bez zidentyfikowania grup docelowych i dopasowania treści do ich potrzeb i problemów. Zbieranie danych od klientów i dogłębna analiza USP produktów umożliwiają nam tworzenie materiałów wideo z angażującą narracją, która przekonuje do zakupu.

Brak systematycznej optymalizacji

Uruchomienie kampanii reklamowej to dopiero początek – regularne sprawdzanie wyników i optymalizowanie elementów kampanii to niezbędne działania, które pozwalają osiągać najlepsze wyniki. W Adtrip stale prowadzimy testy komunikatów, formatów, kreacji i grup odbiorców, dzięki czemu rozwijamy i inwestujemy tylko w reklamy o największym potencjale.
korzyści

Dlaczego warto nam zaufać?

Ecommaerce Icon

Branża e-commerce to nasza specjalność

Specjalizujemy się w branży e-commerce B2C. Jesteśmy zespołem praktyków z doświadczeniem w prowadzeniu własnych sklepów internetowych – dzięki temu dokładnie znamy potrzeby i wyzwania klientów i proponujemy sprawdzone rozwiązania. Współpracujemy z firmami z branż: suplementy diety, kosmetyki, fashion, odzież medyczna, odzież dla dzieci i niemowląt, diety pudełkowe, biżuteria, meble, dekoracje i akcesoria domowe.
Team Communication Icon

Regularne raporty i zespół, z którym jesteś w stałym kontakcie

Wierzymy w moc efektywnej komunikacji i szanujemy Twój czas, dlatego korzystamy z wygodnego komunikatora Slack, dostarczamy przejrzyste, cotygodniowe raporty w formie wideo i dashboardy Looker Studio oraz systematycznie spotykamy się na statusach, z częstotliwością dopasowaną do Twoich potrzeb.
Project Team Icon

Współpraca z wszechstronnym zespołem projektowym

Nad Twoimi kampaniami czuwać będzie nie tylko specjalista performance marketingu, ale także copywriter, grafik, montażysta, a także opiekun klienta, który zadba o sprawny przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu.
Raport Icon

Raportowanie w formie wideo i dashboardy w Looker Studio

Wyniki kampanii i kluczowe wskaźniki możesz śledzić w dowolnym momencie w spersonalizowanym dashboardzie w Looker Studio. Dodatkowo otrzymasz od nas cotygodniowe raporty w formie wideo, w których szczegółowo omawiamy wyniki kampanii, działania optymalizacyjne i plany na kolejny tydzień.
Idea Icon

Proaktywność w reagowaniu na spadki sprzedaży

Stale monitorujemy wyniki kampanii i przejmujemy inicjatywę, gdy potrzebne są kreatywne rozwiązania. Korzystamy z puli sprawdzonych pomysłów i sprawnie wdrażamy działania zwiększające sprzedaż.
proces

Proces współpracy

Icon
Onboarding i warsztat zerowy
Naszym priorytetem jest szczegółowe poznanie Twojej marki, produktów, grupy docelowej i konkurencji:
  • Formularz zerowy: opracowaliśmy pytania, które pomogą nam najlepiej poznać Twoją sytuację;
  • Audyt narzędzi i zasobów: nasz zespół projektowy przeprowadza audyt narzędzi analitycznych (GA4, GTM, Piksel Meta oraz cAPI) oraz Twoich kont reklamowych i wdraża niezbędne poprawki;
  • Warsztat zerowy: razem analizujemy wyzwania i szanse na rozwój.
Icon
Start kampanii reklamowych
Przygotowujemy i wdrażamy strukturę kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy, uwzględniając:
  • Kampanie prospectingowe – skierowane do nowych odbiorców;
  • Kampanie remarketingowe – skierowane do osób, które weszły w interakcję z marką;
  • Kampanie do istniejących klientów – zachęcające do ponownych zakupów;
  • Kampanie leadowe – skierowane na powiększenie bazy mailingowej.
Icon
Testowanie i raportowanie
Przygotowujemy i wdrażamy strukturę kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy, uwzględniając:
  • Testowanie: wdrażamy szczegółowe testy wszystkich elementów kampanii – formatów reklamowych (kreacje statyczne, video, karuzele, kolekcje i katalogi), grup docelowych, typów optymalizacji i kanałów dotarcia;
  • Looker studio: prezentujemy wyniki w spersonalizowanym raporcie, który zawiera wszystkie istotne dla Ciebie wskaźniki w przejrzystej formie;
  • Wideo raporty: co tydzień przygotowujemy materiał wideo z przeglądem i omówieniem wyników kampanii na kontach reklamowych, z naszymi wnioskami i rekomendacjami kolejnych kroków oraz optymalizacji;
Icon
Skalowanie i optymalizacja
  • Skalowanie: na podstawie testów rozwijamy kampanie z najlepszymi wynikami, zwiększając budżet i przygotowując nowe kreacje reklamowe w oparciu o najlepiej performujące rozwiązania;
  • Optymalizacja: wyłączamy formaty z najmniejszym potencjałem, zapewniając najlepsze wykorzystanie budżetu;
  • Pomysły i inspiracje: proaktywnie dzielimy się rekomendacjami kreacji, ofert, komunikacji i nowych grup docelowych, które mogą zwiększyć sprzedaż z kampanii.
realne efekty

Zobacz realne wyniki naszych klientów

Wyszczególnione wartości to rezultaty płatnych kampanii.
branża
Beauty
Panel wyników kampanii reklamowych z wydaną kwotą 198 049,37 zł i przychodem z płatnych kampanii 831 076,28 zł.Przychód z płatnych kampanii: 831 076,28 zł. Wydana kwota: 198 049,37 zł.
branża
Fashion
Panel z podsumowaniem finansowym kampanii reklamowych pokazujący wydaną kwotę 5 837,39 zł i przychód z płatnych kampanii 71 934,35 zł.Dwa prostokątne panele z danymi finansowymi: górny panel pokazuje przychód z płatnych kampanii wynoszący 71 934,35 zł, a dolny panel pokazuje wydaną kwotę 5 837,39 zł.
branża
Akcesoria dla dzieci
Panel pokazujący łączną wydaną kwotę 16 630,90 zł oraz przychód z płatnych kampanii 134 987,35 zł.Panel pokazujący przychód z płatnych kampanii wynoszący 134 987,35 zł oraz wydaną kwotę 16 630,90 zł.
branża
Home & Decor
Panel przedstawiający wydaną kwotę 30 821,13 zł i przychód z płatnych kampanii 242 143,70 zł.Karta podsumowująca przychody z płatnych kampanii wynoszące 242 143,70 zł oraz wydaną kwotę 30 821,13 zł.
branża
Fashion
Panel raportu kampanii pokazujący łączną wydaną kwotę 64 161,19 zł i przychód z płatnych kampanii 788 690,47 zł.Przychód z płatnych kampanii wynosi 788 690,47 zł oraz wydana kwota 64 161,19 zł.

Opinie klientów

Zobacz co mówią o nas nasi klienci.

Adtrip namówił nas do migracji naszych działań marketing automation z Sales Manago do Klaviyo. Kompleksowo zajęli się wdrożeniem scenariuszy i ich optymalizacją. Jestem zadowolony ze współpracy i widzę zauważalne wzrosty sprzedaży. Polecam Adtripa każdemu, kto chce mieć porządnie wdrożone marketing automation, a nie ma czasu się tym zajmować.
Piotr Tytyk
Co-Founder Gaminate
Współpraca z Adtrip przyczyniła się do rozwoju marki iossi. Przez powiększenie bazy mailingowej możemy lepiej wykorzystać potencjał automatyzacji mailingowych i wysyłać naszym klientkom bardziej spersonalizowane oferty. Wykorzystanie video UGC bardzo pozytywnie wpłynęło na zaangażowanie naszych klientek w Social Mediach. Bardzo doceniam stały i szybki kontakt z całym zespołem.
Katarzyna Nickel-Fiedorowicz
COO w iossi
Kreatywna, profesjonalna i ambitna ekipa, którą bardzo cenię. Widać, że są to ludzie z powołania, z pasją i chęcią do działania, czego nie uraczyłam w agencyjnych molochach, z którymi miałam nieprzyjemność pracować. Na duży plus przemawia indywidualne podejście do klienta i życzę sobie, żeby nigdy się to nie zmieniło, bo to ich duża siła.
Sara Michajłów
Co Founder w Moonsister
Z przyjemnością polecam Adtrip – agencję, która stale spełnia oczekiwania mojej firmy i osiąga znakomite wyniki. Zaangażowanie teamu w innowacje i śledzenie najnowszych trendów branżowych sprawia, że zawsze są o krok do przodu w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań.
Anna Madejska
CEO & Co Founder Slow Glow
Długo szukałam zespołu, który w całości zajmie się u nas marketingiem. Zespół Adtrip kompleksowo zajął się płatnymi działaniami, newsletterem i automatyzacjami. Topowa agencja pod kątem wyników i estetyki dostarczanych materiałów. Polecam!
Magdalena Ruta
E-commerce Manager w Biopharmacia
Jesteśmy w pełni zadowoleni z efektów współpracy z Adtrip. Twórcy podeszli do realizacji z wysoką jakością i zaangażowaniem. Wszystko zostało wykonane w terminie i zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Roman Koritchuk
Creative Strategist w Lety Shops
Współpracując z firmą Adtrip, cieszymy się nie tylko skutecznością, ale także świeżością pomysłów przedstawianych przez młody i kreatywny zespół. Firma wyróżnia się solidnością, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta, co przekłada się na świetną komunikację.
Emilia Kilian
E-commerce Manager w Nessa
Po wielu nieudanych współpracach z agencjami marketingowymi, nareszcie trafiliśmy na agencję, która jest w pełni zaangażowana w działania i obsługę klienta. Stały kontakt, szybka reakcja na potrzeby i zmiany to coś, co zdecydowanie wyróżnia Adtrip.
Paulina Roczkalska-Sokół
Kierownik działu sprzedaży w ECHO
Jasne i przejrzyste zasady współpracy, profesjonalna obsługa i duże zaangażowanie. Gwarancja wzrostu sprzedaży to niespotykane podejście do klienta. Adtrip to firma, którą zdecydowanie można polecić!
Dariusz Kaniowski
CEO & Co-Founder Pharmaverum
Profesjonalna obsługa, sprawna komunikacja, współpraca oparta na partnerskich relacjach i proste tłumaczenie zasad rynku e-commerce początkującym w tej branży. Adtrip potrafi dobrze zdiagnozować potrzeby klienta i na nie odpowiedzieć.
Dorota Kaczmarska
Dyrektor w Charlotte - chleb i wino
FAQ

Często zadawane pytania

Czy rozpoczęcie współpracy spowoduje przestój w prowadzeniu kampanii na moim koncie reklamowym?
Czy opiekunowie konta odpowiedzą na moje pytanie tego samego dnia?
W jakich branżach e-commerce macie największe doświadczenie?
Czym jest komunikator Slack?
Jak możemy komunikować się w trakcie współpracy?
Jaki budżet reklamowy jest potrzebny na start?
Sprawdź case study naszych klientów
zobacz wszystkie
Lubisz ciastka? My także! Nasza strona korzysta z nich, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie. Przeczytaj więcej w Polityce prywatności
Wypełnij formularz
Wyślij Zapytanie
Formularz został wysłany!
Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wypełnione zostały wszystkie pola lub spróbuj ponownie później.