Szkolenie Marketing Automation
Kurs

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie o +30% dzięki Marketing Automation?

Marketing automation pozwala dziesiątkom naszych klientów stale zwiększać przychody w e-commerce. Stworzyliśmy kurs, w którym pokażemy Ci, jak w pełni wykorzystać e-mail marketing w Twojej strategii i zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego o +30%. Zyskaj dostęp do sprawdzonej struktury sekwencji marketing automation, wzbogaconej o realne przykłady skutecznej komunikacji mailingowej, które stworzyliśmy dla naszych klientów.
996 zł to najniższa cena z ostatnich 30 dni przed promocją.
996 zł
249 zł
kup dostęp do kursu
Wsparcie specjalistów Adtrip
Roczny dostęp
Zamknięta grupa na Slacku
Cotygodniowe spotkania na Zoomie
Checklisty i materiały pomocnicze
zaufali nam
Przesuwaj w bok
Ten kurs zawiera:
20
lekcji
5
godzin szkolenia
11
omawianych scenariuszy Marketing Automation
Wsparcie specjalistów Adtrip
Roczny dostęp
Zamknięta grupa na Slacku
Cotygodniowe spotkania na Zoomie
Checklisty i materiały pomocnicze
dlaczego warto

Poznaj korzyści z kursu dla marketerów i właścicieli sklepów

Zwiększysz sprzedaż o +30%

Marketing automation to system współzależnych sekwencji skupionych na realizacji celów – od powiększania bazy mailingowej, przez zwiększanie konwersji, po lojalizację klientów. Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez każdy aspekt skutecznej strategii, która zaowocuje zauważalnym wzrostem sprzedaży.
kup kurs
Wykresy liniowe przedstawiające całkowitą sprzedaż w złotych z różnym skalowaniem i datami od października do listopada 2023, z wzrostem o 20% i 29%.
Ilustracja czerwonej kłódki na tle szarych kontenerów z oznaczeniami X, symbolizująca wyłączone konto reklamowe.

Uniezależnisz się od dużych platform reklamowych

Reklamowi giganci zmieniają algorytmy, ograniczają zasięgi, a Twój biznes cierpi? Zbudowanie solidnej bazy mailingowej oraz wdrożenie strategii automatyzacji pozwoli Ci stworzyć własny core działań marketingowych, niezależny od zewnętrznych czynników.
kup kurs

Zwiększysz współczynnik konwersji 


Średnio nawet 70% koszyków w sklepach internetowych jest porzucanych na jednym z etapów składania zamówienia – to oznacza, że Twój sklep realizuje tylko 30% potencjału sprzedaży. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak odzyskiwać porzucone koszyki z pomocą automatyzacji i znacznie zwiększysz konwersję w sklepie.
kup kurs
Wskaźniki współczynnika konwersji sklepu online z wartościami procentowymi i wzrostami w procentach dla dodania do koszyka, osiągnięcia etapu realizacji zakupu oraz przekonwertowanych sesji.
Wykresy przedstawiające średnią wartość zamówienia w złotych na przestrzeni maj 2024 oraz czerwiec 2024 z porównaniem do analogicznych okresów w 2021 roku, pokazujące wzrost o 22% i 40%.

Zwiększysz średnią wartość zamówienia

Żeby zwiększyć ilość produktów w koszykach Twoich klientów, niezbędne jest podsuwanie im dopasowanych propozycji produktowych w odpowiednim miejscu i czasie. Dopracowane sekwencje up-sell i cross-sell pozwolą Ci dostarczać dokładnie takie rekomendacje, a dzięki temu zwiększać wartość zamówienia.
kup kurs

Sprawisz, że klienci będą częściej powracać

Poznasz najskuteczniejszy harmonogram komunikacji oraz proces planowania treści, który pozwoli Ci wysyłać lepiej dopasowane mailingi i docierać do klientów w kluczowych momentach, a dzięki temu zwiększać ich częstotliwość zakupów.
kup kurs
Wykresy wskaźnika powracających klientów z danymi za maj i październik 2023, pokazujące wzrost procentowy powracających oraz nowych klientów.
Popupy z ofertą newslettera TABLE4U: -5% na pierwszą subskrypcję oraz -15% na pierwsze zamówienie z polskimi polami do wpisania emaila i zaakceptowania regulaminu.

Zwiększysz bazę mailingową

Dowiesz się, jak uruchomić kampanię lead generation od A do Z, z wykorzystaniem takich narzędzi, jak pop-up, landing page z formularzem zapisu oraz sekwencje powitalne marketing automation. Poznasz najskuteczniejsze taktyki i dowiesz się, jak przekonać klientów do zapisu do Twojej bazy.
kup kurs

Dotrzesz do klientów ze spersonalizowaną komunikacją

Twoi klienci to zróżnicowana grupa o różnych preferencjach – dlaczego wszyscy mieliby otrzymywać te same treści w mailingach? Podczas szkolenia dowiesz się, skąd czerpać wiedzę o klientach, i jak tworzyć dla nich dopasowaną komunikację na każdym etapie lejka sprzedażowego.
kup kurs
Cztery kolumny reklamowe: naturalne drewniane produkty Table4U, suplement Carein Redness Skin na rumień, suplementy energetyczne i nawadniające GAMINATE, oraz oferta Black Friday z 10% zniżką od Izabella Budryn Jewellery.
realne efekty

Zobacz realne wyniki naszych klientów

Wyszczególnione wartości to rezultaty działań marketing automation (newslettery oraz automatyzacje). 
branża
Beauty
Podsumowanie wyników biznesowych od 6 lutego do 7 marca 2024: przychód sklepu wynosi 88 132,30 PLN, wzrost o 41% w porównaniu do poprzedniego okresu; przychód z marketing automation to 41 470,55 PLN, co stanowi 47,05% łącznego przychodu i oznacza wzrost o 46%.Przychód z marketing automation wynosi 41 470,55 PLN, co stanowi 47,05% całkowitego przychodu, wzrost o 46% w porównaniu do poprzedniego okresu. Przychód sklepu wynosi 88 132,30 PLN z 41% wzrostem w porównaniu do poprzedniego okresu.
branża
Akcesoria dla dzieci
Podsumowanie wyników biznesowych ze stycznia 2024: przychód sklepu 305 375,60 PLN, wzrost o 67% w porównaniu z poprzednim okresem; przychód z marketing automation 67 820,39 PLN, wzrost o 15%, co stanowi 22,21% całkowitego przychodu.Dwa pola z finansowymi wynikami: 67 820,39 PLN przypisanych przychodów z marketing automation, wzrost o 15% względem poprzedniego okresu; oraz 305 375,60 PLN całkowitego przychodu sklepu, wzrost o 67%.
branża
Fashion
Podsumowanie wyników biznesowych: Przychód sklepu 268 022,99 PLN, wzrost o 11% w porównaniu do poprzedniego okresu; przychód z marketing automation 81 648,28 PLN, wzrost o 15%, stanowi 30,46% całkowitego przychodu.Przychód z marketing automation: 81 648,28 PLN, co stanowi 30,46% całkowitego przychodu, wzrost o 15% w porównaniu z poprzednim okresem. Przychód sklepu: 268 022,99 PLN, wzrost o 11% w porównaniu z poprzednim okresem.
branża
Home & Decor
Podsumowanie wyników biznesowych za listopad 2023: całkowity przychód sklepu 725 581,58 PLN, wzrost o 72% w porównaniu z poprzednim okresem; przychód z marketing automation 405 163,83 PLN, wzrost o 82%, stanowiący 55,84% całkowitego przychodu.Dwa boxy z danymi finansowymi: pierwszy pokazuje przychód z marketing automation 405 163,83 PLN, wzrost o 82% w stosunku do poprzedniego okresu, drugi całkowity przychód sklepu 725 581,58 PLN, wzrost o 72% w stosunku do poprzedniego okresu.
branża
Suplementy diety
Podsumowanie wyników biznesowych: Przychód sklepu 149 925,70 PLN, wzrost o 17% w porównaniu z poprzednim okresem; przychód z marketingu automatyzacji 56 084,79 PLN, wzrost o 29%, stanowiący 37,41% całkowitego przychodu.Przychód z marketing automation wynosi 56 084,79 PLN, co stanowi 37,41% całkowitego przychodu i wzrosło o 29% w porównaniu do poprzedniego okresu; przychód sklepu wynosi 149 925,70 PLN i wzrósł o 17% w porównaniu do poprzedniego okresu.
dla kogo kurs

Szkolenie zostało stworzone dla:

Właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą maksymalizować wyniki sprzedażowe
Osób, które chcą rozpocząć pracę w branży e-commerce lub rozwinąć kompetencje w zakresie marketing automation
Osób, które planują stworzyć własny sklep internetowy i chcą uniknąć częstych błędów
Przedsiębiorców z branży hurtowej lub sprzedaży stacjonarnej, którzy szukają nowych kanałów sprzedaży
Kurs

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie o +30% dzięki Marketing Automation?

Marketing automation pozwala dziesiątkom naszych klientów stale zwiększać przychody w e-commerce. Stworzyliśmy kurs, w którym pokażemy Ci, jak w pełni wykorzystać e-mail marketing w Twojej strategii i zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego o +30%. Zyskaj dostęp do sprawdzonej struktury sekwencji marketing automation, wzbogaconej o realne przykłady skutecznej komunikacji mailingowej, które stworzyliśmy dla naszych klientów.
996 zł to najniższa cena z ostatnich 30 dni przed promocją.
996 zł
249 zł
kup dostęp do kursu
Wsparcie specjalistów Adtrip
Roczny dostęp
Zamknięta grupa na Slacku
Cotygodniowe spotkania na Zoomie
Checklisty i materiały pomocnicze
agenda

Poznaj agendę szkolenia

Kurs marketing automation został stworzony przez zespół specjalistów Adtrip, którzy na co dzień zajmują się zwiększaniem przychodów sklepów internetowych. Przygotowaliśmy go na bazie autorskiego procesu wdrażania automatyzacji dla naszych klientów.Elementy kursu zostały kompleksowo dobrane, tak, by odpowiadać na wszystkie potrzeby e-commerców, i są wynikiem wieloletniego doświadczenia w pracy z klientami. To pigułka wiedzy, dzięki której w przystępnej cenie wdrożysz najlepsze rozwiązania marketing automation w swojej firmie.
zobacz agendę
Trójka młodych ludzi pracujących razem i uśmiechających się przy laptopach w nowoczesnym biurze.
co otrzymasz

Co otrzymasz w ramach udziału w naszym szkoleniu?

Gotową strukturę ponad 11 sprawdzonych scenariuszy automatyzacji
Mail z produktami pozostawionymi w koszyku to nie wszystko – żeby w pełni wykorzystać potencjał marketing automation, potrzebujesz inteligentnej siatki mailingów, która zadba o pozyskiwanie klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Podczas szkolenia poznasz wszystkie kluczowe sekwencje i wdrożysz je w swoim sklepie.
Przykłady skutecznych mailingów do każdego scenariusza
Nie tylko poznasz wszystkie niezbędne scenariusze automatyzacji, ale też otrzymasz konkretne przykłady skutecznej komunikacji mailowej. Na bazie gotowych maili, które wygenerowały najlepsze wyniki dla naszych klientów, przygotujesz własne treści, które później wdrożysz w narzędziu marketing automation.
Jasne instrukcje i gotowe notatki
Dowiesz się krok po kroku, jak przygotować i wdrożyć sekwencje. Nie musisz notować – otrzymasz od nas podsumowanie wszystkich instrukcji oraz checklistę niezbędnych kroków.
Listę najlepszych praktyk do tworzenia newsletterów i segmentacji odbiorców
Tego nie wyczytasz w internecie – w trakcie kursu dzielimy się praktyczną wiedzą zdobytą w trakcie wieloletniej pracy. Otrzymasz wskazówki, dzięki którym oszczędzisz czas i pieniądze. Dowiesz się m.in., jak podzielić grupę odbiorców na segmenty i jak się z nimi komunikować, żeby maksymalizować konwersję.
Listę wskaźników i KPI, na które warto zwrócić uwagę przy optymalizacji działań
Dowiesz się, jak analizować wyniki kampanii i jakie techniki optymalizacji zastosować w każdej sytuacji. Poznasz rzeczywiste wartości wskaźników w kampaniach naszych klientów, które pomogą Ci ustanowić ambitne i osiągalne KPI Twoich działań marketing automation.
Szablony raportów i scenariusze testów
Otrzymasz gotowe szablony raportów, które pomogą Ci zbierać i analizować kluczowe dane na temat poszczególnych sekwencji automatyzacji oraz konkretnych mailingów. Dowiesz się, jak tworzyć miarodajne testy tytułów, podtytułów i treści mailingów, oraz jak wyciągać z nich właściwe wnioski.
Dostęp do zamkniętej grupy na Slacku
Zyskasz dostęp do dedykowanego kanału, na którym otrzymasz wsparcie i pomoc specjalistów Adtrip w każdej kwestii związanej z wdrożeniem marketing automation w Twoim sklepie oraz realizowaniem i optymalizowaniem kampanii. Przeanalizujemy Twój problem i odpowiemy na wszystkie pytania.
Cotygodniowe sesje Q&A
Przez cały okres trwania kursu zyskasz możliwość uczestniczenia w cotygodniowych sesjach Q&A ze specjalistą Adtrip, który podczas spotkania online odpowie na wszystkie pytania i udzieli Ci dodatkowych wskazówek.
Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
Otrzymasz imienny certyfikat w formie cyfrowej, poświadczający ukończenie szkolenia i zdobycie wiedzy z zakresu marketing automation.
prowadzący

Bartosz
Behrendt

Jestem założycielem firmy Adtrip. Swoje kompetencje marketingowe zdobyłem prowadząc kilka sklepów e-commerce w USA i UK, co zaowocowało wygenerowaniem przychodów na poziomie ponad $3M USD w ciągu zaledwie trzech lat. W Adtrip odpowiedzialny jestem za zarządzanie działem sprzedaży oraz aktywnie uczestniczę w rozwoju naszego portfolio usług. Prywatnie jestem miłośnikiem sportów ekstremalnych oraz motoryzacji. Pasjonują mnie podróże, a ostatnio coraz częściej tworzę content na moje profile w social mediach.
opinie

Zobacz co mówią nasi klienci

Sprawdź opinie naszych klientów.
4.5
5.0
Współpraca z Adtrip przyczyniła się do rozwoju marki iossi. Przez powiększenie bazy mailingowej możemy lepiej wykorzystać potencjał automatyzacji mailingowych i wysyłać naszym klientkom bardziej spersonalizowane oferty. Wykorzystanie video UGC bardzo pozytywnie wpłynęło na zaangażowanie naszych klientek w Social Mediach. Bardzo doceniam stały i szybki kontakt z całym zespołem.
Logo firmy Adobe.
Katarzyna Nickel-Fiedorowicz
COO w iossi
Długo szukałam zespołu, który w całości zajmie się u nas marketingiem. Zespół Adtrip kompleksowo zajął się płatnymi działaniami, newsletterem i automatyzacjami. Topowa agencja pod kątem wyników i estetyki dostarczanych materiałów. Polecam!
Logo firmy biopharmacia z zielonym liściem nad literą o.
Magdalena Ruta
E-commerce Manager w Biopharmacia
Jasne i przejrzyste zasady współpracy, profesjonalna obsługa i duże zaangażowanie. Gwarancja wzrostu sprzedaży to niespotykane podejście do klienta. Adtrip to firma, którą zdecydowanie można polecić!
Logo firmy z zielonym liściem i napisem obok.
Dariusz Kaniowski
CEO & Co-Founder Pharmaverum
Kreatywna, profesjonalna i ambitna ekipa, którą bardzo cenię. Widać, że są to ludzie z powołania, z pasją i chęcią do działania, czego nie uraczyłam w agencyjnych molochach, z którymi miałam nieprzyjemność pracować. Na duży plus przemawia indywidualne podejście do klienta i życzę sobie, żeby nigdy się to nie zmieniło, bo to ich duża siła.
Logo Moonsister z księżycem i ozdobnym wzorem gwiazdy słonecznej w kolorze złotym.
Sara Michajłów
Co Founder w Moonsister
Z przyjemnością polecam Adtrip – agencję, która stale spełnia oczekiwania mojej firmy i osiąga znakomite wyniki. Zaangażowanie teamu w innowacje i śledzenie najnowszych trendów branżowych sprawia, że zawsze są o krok do przodu w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań.
Logo z napisem slowglow w stylizowanej czcionce.
Anna Madejska
CEO & Co Founder Slow Glow
Współpracując z firmą Adtrip, cieszymy się nie tylko skutecznością, ale także świeżością pomysłów przedstawianych przez młody i kreatywny zespół. Firma wyróżnia się solidnością, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta, co przekłada się na świetną komunikację.
Schemat linii papilarnych w kształcie twarzy z zaznaczonymi punktami i numerami.
Emilia Kilian
E-commerce Manager w Nessa

Odblokuj dostęp
do kursu

odblokuj
FAQ

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Oto najczęściej zadawane pytania przez klientów. W razie innych wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Czy to szkolenie jest dla mnie, jeśli nie mam dużego sklepu internetowego?
Tak, przedstawione scenariusze Marketing Automation to podstawa e-commerce, która znajdzie zastosowanie w małym i dużym sklepie internetowym.
Czy kurs można kupić na raty?
Tak, wystarczy wybrać opcję „Płatność w 6 ratach 0%” w kasie.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Tak, wystarczy wpisać NIP w kasie.
Na jakiej platformie znajduje się szkolenie?
Szkolenie znajduje się na platformie Kajabi. Możesz zalogować się tam z komputera stacjonarnego i telefonu.
W jaki sposób otrzymam dodatkowe checklisty i materiały?
Do każdego odcinka jest dostępny załącznik do pobrania.
Na jaki czas otrzymuje dostęp do szkolenia?
Dostęp do szkolenia, zamkniętej grupy na Slack’u i cotygodniowych sesji Q&A otrzymujesz na rok.
Ile trwa jeden odcinek?
Odcinki trwają od 10 do 25 minut.
Czy ceny podane na stronie są brutto czy netto?
Podane ceny to ceny brutto.
Kurs

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie o +30% dzięki Marketing Automation?

Marketing automation pozwala dziesiątkom naszych klientów stale zwiększać przychody w e-commerce. Stworzyliśmy kurs, w którym pokażemy Ci, jak w pełni wykorzystać e-mail marketing w Twojej strategii i zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego o +30%. Zyskaj dostęp do sprawdzonej struktury sekwencji marketing automation, wzbogaconej o realne przykłady skutecznej komunikacji mailingowej, które stworzyliśmy dla naszych klientów.
996 zł to najniższa cena z ostatnich 30 dni przed promocją.
996 zł
249 zł
kup dostęp do kursu
Wsparcie specjalistów Adtrip
Roczny dostęp
Zamknięta grupa na Slacku
Cotygodniowe spotkania na Zoomie
Checklisty i materiały pomocnicze